KOMPLEKSOWE ZAŁATWIANIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ZUS
Ponieważ częste zmiany przepisów kodeksu Prawa Pracy oraz rozporządzeń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wymagają ich bezustannego śledzenia, zlecenie naszemu Biurowi Rachunkowemu Małgorzata Rzepska w Tanrobrzegu pozwala uwolnić pracodawcę od posiadania rozbudowanego działu kadrowo-płacowego i znacznie ograniczyć tym samym koszty prowadzenia przedsiębiorstwa i czas potrzebny na prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Nasze Biuro Rachunkowe oferuje osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą, jak i spółkom jawnym, spółkom cywilnym, spółkom z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkom partnerskim, spółkom komandytowym i spółkom akcyjnym, kompleksowe usługi w zakresie prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej i załatwiania wszelkich spraw kadrowo-płacowych związanych z ZUS.
NASZE USŁUGI ZWIĄZANE Z DOKUMENTACJĄ ZUS-OWSKĄ
W zakres naszych usług związanych z dokumentacją ZUS-owską wchodzi:
- sporządzanie i składanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS
- aktualizacja danych płatnika w systemie ZUS
- zgłaszanie nowoprzyjętych pracowników w ZUS
- zgłaszanie zmian na temat danych osób zatrudnionych u Zleceniodawcy lub zmian w stosunku pracy
- wykonywanie wyrejestrowań związanych z wygaśnięciem stosunku pracy
- wysyłanie do ZUS zwolnień lekarskich i stosownych zaświadczeń związanych z zasiłkami
- przygotowywanie raportów miesięcznych dla każdego ubezpieczonego pracownika
- sporządzanie informacji dla Zleceniodawcy o wysokości i terminach zapłaty należnych składek ZUS
- sporządzanie druków ZUS RMUA dla pracowników
- obliczanie wysokości składek na ubezpieczenia ZUS i należności z tytułu świadczeń chorobowych, funduszu pracy i FGŚP
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz ZUS-owskiej
- kontrola prawidłowości rozliczeń z ZUS
- audyt dokumentacji kadrowo-płacowej
Dzięki nam zyskują Państwo:
- oszczędność czasu i zmniejszenie kosztów prowadzenia firmy
- stały i profesjonalny nadzór nad dokumentacją
- możliwość skoncentrowania się na głównym obszarze działania firmy
- bezpieczeństwo danych finansowych i osobowych
- zmniejszenie odpowiedzialności prawnej kadry kierowniczej
- oszczędność czasu poświęconego na kontakty i załatwianie spraw w ZUS